Tuesday, 5 June 2012

Blog baru

Assalamualaikum..

Sedikit pengenalan untuk pembaca blog baru ini. Untuk makluman, Sitie Bumz (pemilik blog ini) bukanlah blogger baru atau newborn. Saya sudah berkecimpung di dalam arena blogging ini sejak 2008 lagi..cuma dengan blog yang berbeza. Itu yang kalau tengok kat ruangan follower tu...yilek pocik! Zero follower. Tapi kalau di blog lama sudah ada 364 follower..cek nuffnang pon dah cash out beberapa kali. Buat masa ni sedang menarik follower2 blog lama untuk masuk ke blog yang ini. Dan juga kalau dapat menarik follower2 baru pon bagus jugak. =D. Itu sahaja pengenalan kot. Tak tahu nak cakap ape dah.

Sekian..

8 comments:

  1. i follow u..u follow me jugak ok?

    ReplyDelete
  2. senyap je blog ni...kalo blog lama ko, kelam kabut aku matikan volume pasal lagu rancak tu.. la la la la la...

    ReplyDelete
  3. nazri: terima kasih. Saya dh follow

    ReplyDelete
  4. angel:: taknak la. kang sape2 yg bukak time ofis hour kang kantoi plak ngah baca blog aku. hehehe

    ReplyDelete
  5. Sama lar kiter. Pencen jap. Stat blog balik...hehe i folo u tweet me back k. thks.

    ReplyDelete
  6. primary irsah blog.. 808-auto zaman remaja dulu hehe.. yg lain2 frenz nya tumpang simpan upgrade template. anyway thks add. tweet.

    ReplyDelete